Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar
Hvornår er min bestilling gældende?
Når du bestiller online, modtager du straks en automatisk sendt kvittering på, at vi har modtaget din bestilling.
Når vi har gennemset og godkendt din bestilling, normalt inden for 24 timer, modtager du en ordrebekræftelse, hvorefter din ordre er gældende.
Kan I tilpasse menuerne, hvis jeg har særlige ønsker?
Du er velkommen til at notere dine ønsker i bemærkningsfeltet ved bestilling, så kontakter vi dig, hvis det ikke kan lade sig gøre, eller hvis vi
har spørgsmål.
Hvor længe kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
Du kan ændre antal kuverter nedad eller annullere din bestilling til og med 7 dage før levering.
Ved senere ændringer nedad i antallet, afregnes for det fulde antal kuverter. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet, kan du foretage mindre justeringer
opad til og med 2 dage før levering.
Du kan ændre menuen til og med 7 dage før levering. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet kan du tilføje retter til din bestilling i henhold til vores normale bestillingsfrister, normalt 2-3 dage før levering.
For at undgå tvivl om, hvorvidt annullering er rettidig, skal den atid være skriftlig (mail@aakirkebyhallerne.dk). Ved alle ændringer eller annullering modtager du en ny bekræftelse.
Du kan ændre menuen til og med 7 dage før levering. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet kan du tilføje retter til din bestilling i henhold til vores normale bestillingsfrister, normalt 2-3 dage før levering.
For at undgå tvivl om, hvorvidt annullering er rettidig, skal den atid være skriftlig (mail@aakirkebyhallerne.dk). Ved alle ændringer eller annullering modtager du en ny bekræftelse.
Kan jeg få maden bragt ud?
Vi leverer på hele Bornholm for 250 kr. Prisen gælder kun for udbringning af mad - du skal med andre ord selv returnere det medfølgende service.
Hvis du ønsker at vi skal hente servicet, gør vi også gerne det for en pris af 250 kr.
Hvornår skal I have servicet retur?
Du bedes levere det brugte, rengjorte service retur inden for tre dage efter modtagelsen af din bestilling. Du kan aflevere service i vores
åbningstid, normalt mandag-fredag kl. 8-15. Du er velkommen til at kontakte os for nærmere aftale.
Vi afhenter service for en pris af 250 kr. Denne pris gælder, uanset om du har hentet maden eller fået den leveret.
Vi afhenter service for en pris af 250 kr. Denne pris gælder, uanset om du har hentet maden eller fået den leveret.
Hvordan/hvornår skal min bestilling betales?
Når maden er afhentet eller leveret, sender vi en faktura med 8 dages betalingsfrist.