Handelsbetingelser

Handelsbetingelser


Bestilling og betaling

Efter gennemført online bestilling sendes automatisk en kvittering til den oplyste mailadresse. Når vi har gennemset og godkendt din bestilling, normalt inden for 24 timer, modtager du en ordrebekræftelse, hvorefter din ordre er gældende.
Efter levering/afhentning af maden sender vi en faktura med 8 dages betalingsfrist.

Ændring og afbestilling af ordrer

Du kan ændre antal kuverter nedad eller annullere din bestilling til og med 7 dage før levering. Ved senere ændringer nedad i antallet, afregnes for det fulde antal kuverter. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet, kan du foretage mindre justeringer opad til og med 2 dage før levering. Du kan ændre menuen til og med 7 dage før levering. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet kan du tilføje retter til din bestilling i henhold til vores normale bestillingsfrister, normalt 2-3 dage før levering. For at undgå tvivl om, hvorvidt annullering er rettidig, skal den atid være skriftlig (mail@aakirkebyhallerne.dk). Ved alle ændringer eller annullering modtager du en ny bekræftelse.

Levering/afhentning

Ved afhentning kan maden afhentes i Aakirkeby-Hallerne fra det aftalte tidspunkt. Ved levering vil tidspunktet være vejledende, således at vi bestræber os på at være på adressen inden det aftalte klokkeslæt. Prisen for levering er 250 kr. Denne pris inkluderer ikke afhentning af brugt service.

Returnering af service

Det brugte service skal returneres rengjort til Aakirkeby-Hallerne inden for tre dage efter modtagelsen af din bestilling eller efter aftale. Afhentning af service kan bestilles for 250 kr.

Alle priser er inkl. moms ekskl. levering.